Wednesday, June 19, 2013

It's gonna be a... hot summer!

I missed the sun so much the last months- a long winter, followed by weeks with a lot of rainy days.
Today it's been such a hot day and everyone was so lazy...even at work, the kids don't wanted to do anything.

In den letzten Monaten habe ich die Sonne so sehr vermisst- ein langer Winter, gefolgt von Wochen mit vielen Regentagen. Heute war ein so heißer Tag und jeder war so faul...Selbst die Kinder auf Arbeit hatten keine Idee was sie tun sollten.


Blueberrys...my favourite fruits! And so refreshing in this heat.
Heidelbeeren...meine Lieblingsfrüchte!...und so efrischend in dieser Hitze.

This big bottle of water was empty during a few minutes.
Die große Wasserflasche hatte ich innerhalb weniger Minuten leer...

Lying in the meadow under the green leaves of a tree...just enjoy the summer<3
Auf der Wiese liegend unter den grünen Blättern eines Baumes...und einfach den Sommer genießen<3




No comments:

Post a Comment