Wednesday, November 26, 2014

My Morning...

I belong to the lucky people who can sleep really long in the morning, because I usually start working around 11am. So I have enough time in the morning to have a nice extensive breakfast, check my mails, do something for the blog and enjoy the first sunbeams of the day. So, this is todays morning:

Ich gehöre zu den Glücklichen, die fast jeden Morgen ausschlafen können, weil ich erst um 11Uhr anfange mit Arbeiten. Also habe ich genug Zeit um ausgiebig zu Frühstücken, meine Mails zu Checken, etwas für den Blog zu machen und die ersten Sonnenstrahlen des Tages zu genießen. Dies ist der heutige Morgen:


During the week I love to eat cereals for breakfast.
Während der Woche esse ich unheimlich gern Cornflakes zu Frühstück.

Enjoying the sun....
Die Sonne genießen...
Searching for new inspirations for new Blog entries....
Auf der Suche nach neuen Inspirationen zum Bloggen....